Svedoci smo globalnog porasta profesionalnog izgaranja, stresa, depresivnosti i anksioznosti usled različitih problema sa kojima se zaposleni svakodnevno suočavaju na poslu i van njega. Zato se sve više susrećemo sa pitanjima od strane menadžmenta poput "Šta sad ja mogu da uradim?", "Kako da mu/joj priđem?". Rukovođenje ljudima danas zahteva jedan set specifičnih psiholoških znanja i veština kako bi se odgovorilo na potrebe i situacije sa kojima se timovi i zaposleni susreću, a menadžer koji usvoji i primenjuje ove kompetencije predstavlja temelje rezilijentnost i psihološki bezbednog okruženja.

Na šta mislimo kad kažemo zaposleni u krizi?

Pod krizom se obično podrazumeva situacija u kojoj zaposleni doživljava emocionalne ili mentalne probleme koji ozbiljno utiču na njihovu sposobnost obavljanja posla i/ili opšte funkcionisanje. Osim emocionalnih problema (doživljaj jakih emocija koje uznemiravaju ili ometaju u funkcionisanju), kriza može uključivati i širok spektar drugih situacija, uključujući: lični gubitak, zdravstvene probleme, situacije van posla poput problema u porodici, konflikta sa prijateljima ili partnerom,profesionalni pritisak, anksioznost, depresija, burnout, PTSD, kao i suočavanje sa diskriminacijom, nasiljem, i drugim sličnim situacijama.

Naš trening je koncipiran kao šestočasovni susret koji obuhvata set psiholoških znanja relevantnih za prepoznavanje problema koji muče zaposlene, adekvatno direktno razgovaranje sa zaposlenim i osnaživanju zaposlenog da ide u pravcu rešenja.

Informacije o treningu

Teme koje se obrađuju:
  • Relevantna psihološka znanja i njihova funkcija u rukama menadžera
  • Tehnike savetodavnog razgovora sa zaposlenim koji ima problem
  • Praktična prorada tehnika na konkretnim primerima i feedback voditelja
Kome je trening namenjen?

Svima vama kojima su ovakva znanja potrebna da biste što uspešnije obavljali svoje dužnosti i ispunjavali svoje odgovornosti, a to su uglavnom:

  • menadžeri na svim nivoima organizacija
  • zaposleni koji se pripremaju za menadžersku ulogu
  • zaposleni u drugim rolama koji žele da prošire paletu svojih kompetencija
Nakon treninga učesnici će moći da:
  • prepoznaju stanja u kojima se zaposleni nalaze
  • uspešnije komuniciraju adekvatno pristupe i motivišu zaposlene koji su u problemu
  • efektivnije rešavaju probleme u radu sa zaposlenima i grade čvršće relacije prepoznaju kada su zaposleni u burnout-u ili ih nešto muči
  • osnažuju zaposlene za rešavanje problema
  • održavaju zdravu granicu u tom odnosu i/ili poboljšaju odnos/atmosferu/situacije u timu

 

Za prijavu i više informacija o treningu možete nam se javiti na 📧 hello@rezilient.rs.